måndag 31 mars 2014

UNDERBARA HELG♥












I lördags när Maxen va på barnkalas så va jag och Thea hos Familjen F, Linus va nere och svetsade för denna veckan är han i Hässleholm och ska göra prov. Vi va och lekte på Nicklabacken en sväng.
Tjejerna älskar kompisgungan!

På kvällen åkte vi till dom igen och grillade, åååå sååå gott de eeee!!! Jag skulle lätt kunna käka grillat 5ggr i veckan på sommaren! Vi kastade grillen när vi flyttade, men här ute på landet ska vi bygga en egen☺

Igår va här ju barnkalas med maaaassa barn men det gick riktigt bra! Härligt att kunna vara ute. När barnen åkt somnade jag i solstolen ute... Sen kastade vi ut grejerna ur "lilla" rummet (som är det största sovrummet...) för nu ska löpbandet ner i källaren, det används ändå inte nu på flera månader när det går att vara utomhus! Skrivbordet och datorn åkte ut så nu ska vi fixa till där inne. Undra bara hur... Måla om ska vi göra och sätta in lite andra möbler iallafall.

Idag är jag så trött så jag mår illa, låg vaken några timmar inatt igen, men bara att bita ihop och vara glad!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥