torsdag 24 mars 2016

PÅSKAKÄRRING OCH ETT HJÄRTA AV GULD

Hej hej långhelg :-) Love it!! Jag hade en liten påskakärring hemma imorse men det räckte med smink, inget på huvudet här inte haha.
Igår va jag och Thea i Växjö och så skulle jag in på Plantagen innan vi körde hem, jag har ju tjatat om mina olivträd.... Men jag kom hem utan även denna gång... Men ett par snygga krukor fick följa med hem iallafall. Men då ville Thea köpa en blomma till sin fröken för hon hade fyllt år i söndags, men hon ville inte betala med sina egna pengar. Men klart hon skulle få ge fröken en blomma! Hon vill ju visa sin uppskattning och hon har ett hjärta av guld denna tjej!
Idag ska otekniska jag försöka mig på att klistra in alla inlägg från nya bloggen hit, jag kunde ju inte få över denna bloggen till nya så då ska jag testa tvärtom.

Vi hörs snart igen! Glad påsk på er :-)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥