onsdag 19 april 2017

BÄSTA PATIENTEN

Sista vabbdagen idag då, jag fick städat badrummet imorse när hon badade sen hjälpte hon mig med resten. Vi var inom vårdcentralen en sväng och där fick hon beröm för att ha tålamod att sitta och vänta så länge. Å sköterskan tyckte att hon var en väldigt duktig, medgörlig och positiv patient. Hon ville ha fler såna😉

När vi var påväg hem fick jag sånt fasligt sug efter sushi, jättelängesen jag åt sushi nu... Men så kom jag ihåg att igår blev jag sugen på sill, potatis och gräddfil så det köpte jag hem så det fick det bli.
Detta åt jag väldigt mycket när jag väntade Tuva.

Det blir en väldigt kort jobbvecka denna veckan som egentligen är den tuffa veckan. Men sen ska jag hjälpa till på rallyt på lördag, SilverKongen, så då är jag vägvakt. Jag hade gärna stått i mål i år igen men det är nog inte så lätt med ett par barn med sig, hålla koll på tider, fylla i tidkort o ett par barn med tusen frågor på det haha.

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥