tisdag 11 juli 2017

NYA RALLYBILEN

I helgen hade min lillebror "öppet hus" och visade upp sin nya rallybil, sålde lite t-shirts och lotter. Jag köpte ingen lott för jag har åkt  med han en gång när han skulle "köra in bilen" - aldrig mer haha. Hu va det gick! Men nu håller han på att läka ihop sen olyckan iallafall men han fick ju köpa nya bil då det inte va mycket med den andra längre...
Jag köpte en ny t-shirt då de andra jag har inte riktigt passar längre, jag behöver ju en där magen får plats med, inte för att den varar för evigt men barnen kan överta de andra t-shirtarna för de är ju med ute och supportar på sträckorna.
 Det blir nog bra det här! Än så länge såg det mest ut som ett skal.
 Vilken lycka - där fanns grisar❤ Alltså min minsta tjej är ju heeelt galen i djur!! Hon vill ha en minigris, en häst, en ko och ett får. Jag har förklarat att vi inte kan ha det för vi har inget hus till dom. Men mamma, en liiiiten häst! Så fatta va lycklig hon blev att det fanns några grisar att titta på där ute va rallybilen fanns.
Å så fanns där en damm. Jag är lite nojig med vatten när de inte kan simma och hon fick inte vara ute på bryggan och känna på vattnet om hon inte låg på mage. Så säger hon mamma det gör ingenting, mamma det är inte farligt. Men jag tycker visst det kan va farligt! Vi hade iallafall tur som kunde titta på den vackra omgivningen mellan skurarna😉

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥