onsdag 27 september 2017

EN SVÄNG TILL BÅDE BARNMORSKAN OCH JOBBET

Jag började greja med pärmar och papper och städa övervåningen imorse men jag hade sån huvudvärk så tillslut gick jag ner och åt. Det började flimra för ögonen och de där små stjärnorna kom. Jag brukar ju inte vara den som lyssnar på min kropp direkt men jag gick och la mig. Fick en tid till barnmorskan och trycket låg på samma som sist. Tur det inte hade ökat iallafall även om det inte är riktigt bra😉
Hämtade min lilla tjej och vi åkte in och köpte kaninmat. De gillade nog inte fröerna jag köpte i helgen för de välter bara ut de. Nepp, pellets ska de va!
Jag köpte denna soppan för jag tycker smaken är sååå god! Mannen sa du är gravid inte tjock. Haha, men det är smaken jag är ute efter men det är ju mest buljong så jag får nog leta fram nån matigare soppa med samma smaker, som jag kan göra själv.

Jag gjorde 2 kladdkakor som jag tog med mig till Apt'n på jobbet ikväll. Tuva va lycklig som fick slicka smeten och den hade hon i precis hela ansiktet haha😀
Det va kul att träffa jobbarkompisarna även om det inte va så längesen sist😊 Ska dit snart igen och Tuva ska följa med för det har hon pratat om länge att hon vill.

Hua igår såg vi 2 huggormar ute på vägen (en bit hemifrån) och undra om jag är så bra där för mina barn med min fobi... Men men, de har lärt sig att de inte ska klappa dom iallafall🙈

2 kommentarer:

  1. En ny dag och jag får titta in hur du har det. Bra det är noga med ditt tryck det var dom ju inte speciellt med mitt och därför drabbas jag av havandeskapsförgiftning. Men naturen är vis för bebisen kom ut tre veckor för tidigt och allt gick lyckligt.Jag hade så mycket flimmer för ögonen och huvudvärk som aldrig gav sig. Aj, aj för huggormar dom är inget vidare , men ni lär säkert era barn om naturen och djuren så de vet, ni som är jägare och ute mycket.Lycka till med en Kram/MH Österlen

    SvaraRadera
    Svar
    1. Det är alltid lika roligt att du kikar in och lämnar ett avstamp💕
      Ja kroppen är fantastisk och vet hur den ska agera :-)

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥