Hade ni en fin midsommar? Hoppas ni har njutit av det fina vädret vi har haft😊 Jag har ju fått se det på håll iallafall för jag har jobbat prick hela midsommar. Det lyser i lönekuvertet nästa gång iallafall haha. Men på midsommarafton körde jag direkt till familjen som min familj var hos. De grillade lagom tills jag kom och senare blev det jordgubbar, grädde och glass.
Detta är enda bilden jag har tagit på hela helgen…..Vi åkte hem hyfsat tidigt då jag skulle upp innan 5 igår igen. De hade varnat för åska och ösregn och det kan man säga att vi fick! På jobbet då alltså för hemma kom inte en droppe… Men det vräkte ner och åskade och hade sig så våra kommunikationssystem ballade ur lite men det rättade till sig ganska snabbt igen som tur va.
Men när jag kom hem igår så var jag tvungen att springa en runda innan jag satte mig i soffan för jag hade somnat direkt annars. Det var svettigt!
Nu har jag gjort rabarberpaj som barnen ska få imorn för nu är det sovdags. Imorn blir det tåget igen och det är skönt!

Du jobbar verkligen mycket, men du trivs med ditt nya jobb som jag förstår och det är ju bra. Mycket bra med extra pengar också, allt är ju rätt dyrt idag och handla. Du fick ju alla fall lite midsommarfirande. Det har varit en varm helg, vi har inte fått varken regn eller åska men de skrev ju det på smhi, jag for ut och klippte gräset på midsommardagen, åh va drt var varm. Men inget regn men fina gräsmattor. Må väl/MH
SvaraRaderaJa det är mycket jobb och långa dagar men jag trivs. Annars hade jag nog aldrig stått ut haha.
RaderaDe som börjar sin semester får ju fina dagar iallafall😊