onsdag 8 augusti 2012

HALSBAND OCH TANDLÄKAREN

Max fröken ringde efter mig i eftermiddags för Max hade varit ledsen och saknade sin mamma. Så innan jag skulle till tandläkaren va jag en stund på förskolan och hade lite Maxtid :-) Jag fick ett paket av gossen som han hade slagit in och fixat med. Ett halsband :-) Jag har det på mig fortfarande!

Sen fick jag köra till tandläkaren och jag va nog där inne en halvtimme, det brukar ta ungefär 5 minuter annars... Så jag sa till tanten att en sån noggrann tandläkare har jag minsann aldrig varit hos förut. Då sa hon att hon va tandhygienist. Å hon putsade och donade men smakar det så kostar det! Sist gav jag 175:- för undersökning men de tog ju betydligt mer den här gången. Men nu är det 1,5år tills nästa gång. Jag har fortfarande inte haft några hål :-)

Nu är det godis och handboll här.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥