måndag 27 augusti 2012

PROVSVAR, OPTIKERN, NATTARUNDA

Vaknade halv 4 imorse och mådde FORTFARANDE dåligt... Men nu är det bra! Har proppat magen med bra mat idag. Jag väntar på mina provsvar på alla proverna jag gjorde förra veckan. Hoppas de kommer imorn! Det spelar nog egentligen ingen roll hur bra mat jag äter om jag ändå inte tar upp näringen. Men äter jag massa nyttigt så måste ju NÅGOT tas upp?

Idag har jag varit hos optikern och ska ha nya linser. Jag ska ha nya glas till mina bågar med men det är inte prio 1... Använder ju de ändå bara hemma nästan.

Vi har varit ute hela eftermiddagen/kvällen. Så hiiiimla fint väder idag! Sen blev det torsk till middag och det älskar barnen. Lax är nog favoriten och vi skulle kunna äta fisk 4-5 dagar i veckan.

Nu blir det nattarunda för hunden, nattamat (burkmat) till katten och sängen för mig.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥