måndag 21 januari 2013

UPPVÄRMNING - DRA PULKAN

Jag kör nästan alltid morgon/förmiddagsträning och det va även planen idag. Men 7.30 plingade mobilen om jag kunde va lite barnvakt en stund senare, såklaaaart jag kunde☺ Så jag cyklade dit och passade barn och sen fick jag tårta. De hade haft kalas igår och jag hade turen att det fanns smarrig tårta kvar.
När jag cyklat hem så kom svägerskan och skulle lämna tillbaka Max. Glad som en spelman över att få till bringa helgen med morbror och hans sambo! Han hade mycket att berätta och visa.
Max fick hjälm och skidglasögon av dom så det åkte på när vi gick och hämtade hem Thea från skolan. Det va träning att bara dra snowracern till skolan.
Å på vägen hem satt det två barn☺ Det va riktigt bra uppvärming inför träningen hemma!!
Nu blir det celsius för jag känner att jag behöver en liten koffeinkick!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥