söndag 3 november 2013

EN TRÖTT HELG!

Nerbäddad i soffan och väntar på att Solsidan ska börja❤️ Jag har precis haft i lite färg i hårfästet, hrmpf, men det behövdes hahaha.

Igår va jag heeeelt slut! Vi hade ju våra nattgäster i fredags/lördags och det va väldans trevligt! Kom i säng rätt sent men jag va så trött igår så vi gick ut i skogen 2 timmar och letade kantareller. Å utforskade vägar häromkring. Det va väldigt behövligt med friskluft! Sen somnade jag direkt i soffan så tillslut kollade vi skräckfilm, då vaknade jag till ;-)

Idag va vi hos brorsan och hans familj. Annars har vi inte gjort mycket. Jag längtar tills jag får krypa ner i sängen och läsa klart boken :-) Å soooova! 

Imorn ska jag till njurdoktorn, huuuu, jag är inte så sugen på det men det är bäst att gå dit! Pappas sambo ska följa med mig som moraliskt stöd haha. + att jag ska göra synundersökning och välja ut mina vinst-glasögon :-) Det blir nog en bra måndag för när jag är färdig i stan ska jag hämta hem de små älsklingarna❤️ 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥