lördag 30 november 2013

KANONDAG!

Åh va nöjd jag är över dagens Ullaredsinköp! Annars tycker jag att jag kan få ångest över det jag köpt men idag är jag verkligen sååå nöjd!! Julklappar till barnen är klart, fixat både födelsedagspresent och julklapp till älskade Lillskrutten. Köpt sänglampor, lampskärmar, julstjärnor på fot, mobilskydd mm. Jag köpte ett par t-shirtar och strumpor till Linus, det va vad jag gick på klädersavdelningen! Kollade inte ens på varken dam-eller barn-avdelningen. Där blev jag imponerad av mig själv ;-)
Köpte julgardiner till barnen (fanns inte 2,80), ljuslyktor och doftljus.
De mjuka goa kuddarna passar perfekt till vår nya goa filt jag köpte för ett par veckor sen!

Köpte en perfekt present till Linus syster, jag köper alltid sånt jag själv skulle vilja ha ;-)
Linus hade beställt spel till X-Box så det donar han med nu och jag har ett korsord. Men är rätt trött faktiskt så jag hoppas på sängdags snart.. Imornbitti kommer några vänner på kaffe redan klockan 9!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥