måndag 18 november 2013

UTEFIXARDAG






God morgon♥ Jag började min morgon med en kopp kaffe och 45 min pw på bandet. Skönt att tillföra lite energi såhär på morgonkvisten.
Herregu så härligt väder det va igår☺ Vi var ute nästan hela dagen, först målade jag Max tak sen gjorde vi iordning kaninburen och hundgården. Nu är Maister säkrad så idag ska han va ute när jag jobbar☺ Vi får väl se om han lyckas hitta något sätt att ta sig ut ändå.... det ska bli spännande att se!
När vi tog väck allt i buren fick de sitta ute under tiden, vi ska göra ett "sommarhägn" till de i vår.
Dom va för roliga, de lyckades ta sig ur gallret och hoppade in i buren, där trivs de bäst☺ Bamse tog en sväng ute på gräsmattan men sen va det bara att skramla med matskålen så kom han♥
Vi la in kvistar och den ena gick bananas och började härja och välta omkull matskålar och sprätta omkring. Det va uppskattat!
När vi rensat upp ute i trädgården gick vi på trattkantarellrunda, det hann bli aningens mörkt innan vi va färdiga men lite hittade vi. Vi har ganska bra ställen så nästa gång ska vi bara gå ut lite tidigare☺
Nu blir det måndagsduschen med peeling och hårinpackning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥