torsdag 13 februari 2014

HEJ MITT VINTERLAND





Hej hopp! Va ute på min promenad i snöandet så jag va ju typ dygnsur när jag kom in.... Iallafall mössan! Men så mysigt det är när det snöar, älskar det♥ Thea bytte till julskivan i bilen och både hon och jag älskar julsångerna☺


Igårkväll va vi på Idrottsskolan, jag och Thea, det va badminton. Det va nästan så jag blev sugen, vi ska köpa 4 racket så vi kan spela här ute i sommar!! Tänk - om ett par månader är inte träden vita av snö, då är de gröna med utslagna knoppar.....

Klockan går fortare än jag vill och det har den gjort hela morgonen så jag får nog sno mig på för jag har ett par ärenden som ska fixas innan jag börjar. Sen har jag långhelg, bytte måndag för vi ska ha sportlov då♥

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥