tisdag 27 juni 2017

GLOSSYBOX X2

//REKLAM//

Igår kom Limited Edition av Kenza med glossybox. Wow, I love it❤
 Enkel fin box som jag ska ha nagellack i.
Innehållet blev jag väldigt glatt överraskad över😊 mycket saker det kom.... Väldigt bra saker med och allt är användbart. Det visas ju alltid en liten grej som ska finnas med i boxen och i denna box visades olaplex och det va den som gjorde att jag beställde denna extrabox, den som är utöver den ordinarie som kommer 1g i månaden. Så ikväll ska jag göra denna hårinpackning som jag gillar, jag fick den i min första glossybox så jag har testat den innan. Tro jag ska göra en av ansiktsmaskerna med.
 Idag kom den vanliga glossyboxen i lådan och visst va den fin!
 Torrschampo, after sun, läppbalm, puder och typ highlighter.
Det är värt bra mycket mer än priset jag betalar!! 
Sugen på en egen glossybox? Prenumeration eller ge bort en? Det finns man-box med. Kika HÄR så kan du kolla runt lite vad som funnits i tidigare boxar med 😊

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥