fredag 9 juni 2017

NU VET VI😄

Nu Ă€r vi pĂ„ vĂ€g in till VĂ€xjö för ultraljud. Jag tror ju 100 att det Ă€r en gosse och Tuva sa  imorse att han ska heta Emil. Jag frĂ„gade om det blir en tjej dĂ„, den ska ha snopp. Kanske hon Ă€r lika sĂ€ker som jag va pĂ„ att Thea va en tjej😉
Det Àr en vÀldigt livlig krabat som tycker om karatesparkar.

Jag kan ju inte annat Àn att sÀga att jag Àr skitnervös för förlossningen.... Det har jag inte kÀnt innan. Men i och med att Max Àr född hemma sÄ gjorde jag igÄngsÀttning med Tuva. Innan har jag ju sagt att blir det fler barn sÄ blir det kejsarsnitt men ne, det Àr uteslutet! Tuvas förlossning gick ju med jÀttefort men det gjorde ju förbannad ont - mycket ondare Àn den andra! SÄ nu tÀnkte jag kanske vÄga mig pÄ en "vanlig" förlossning igen dÀr det fÄr starta sjÀlv. Men jag vill inte ha hemma igen! Bara för att de 3 andra förlossningarna har varit snabba sÄ sÀger det ju inte att det behöver bli sÄ igen men om...
SĂ„... Nu vet vi vad det Ă€r😊 Hon va vĂ€ldigt rolig överlĂ€karen, jag fick en överlĂ€kare för mina njurars skull och ska gĂ„ pĂ„ nĂ„gra ultraljud till innan det Ă€r dags. Hon frĂ„gade hur mycket jag trĂ€nade mellan barnen för jag hade vĂ€ldigt fin mage för att vara pĂ„ 4e graviditeten haha.

1 kommentar:

  1. Åhhh sĂ„ fin han Ă€r, ja jag tror oxĂ„ pĂ„ att det blir pojke💖

    SvaraRadera

Tack för att du lĂ€mnar ett avstamp♥