torsdag 10 augusti 2017

HÄSTAR💕

Vi var ju inte bara pĂ„ Tosselilla förra veckan, vi var pĂ„ Öland med, men innan vi Ă„kte över sĂ„ gjorde vi ett stopp i Nybro. Min gamla vĂ€n M bor dĂ€r, hon som jag lĂ€rde kĂ€nna som 12-Ă„ring nĂ€r jag var mycket hos min farmor. Fast dĂ„ bodde bĂ„de farmor och M nĂ€rmare VĂ€rnamo.
De har ju hÀst sÄ vi möttes ute i stallet.
 Tuva Ă€r ju heeelt fascinerad utav hĂ€star, om ni nu missat det hĂ€r inne😉 Det Ă€r ju det bĂ€sta som finns, enligt henne! SĂ„ hennes önskan Ă€r ju att fĂ„ rida - helt sjĂ€lv. SĂ„ vi trĂ€ffades och hon fick rida❤ De andra barnen red med.
Detta va det hon pratade om innan hon somnade innan Ölandsbron. Hon ville ju tillbaks.....nu! SĂ„ nu fĂ„r det inte dröja lika lĂ€nge innan vi ses nĂ€sta gĂ„ng😊 Vi hade med oss bebisklĂ€der till dom med, jag rensade ut och behöll det vi skulle ha sĂ„ fick de en del. Vi ska ju ha bebis med bara 2v mellanrum. SĂ„ nĂ€r vi Ă€r hemma tillsammans sen sĂ„ ska vi vĂ€l Ă€ndĂ„ fĂ„ tid att ses😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lĂ€mnar ett avstamp♥