onsdag 8 oktober 2014

20141007❤️

Igår föddes 2996g kärlek till världen❤️ Herregud vilken känsla, den hade jag glömt bort!! 
Jag blev igångsatt 12.41 och bebisen kom ut 17.11. När de 16.05 sa att jag va öppen 4cm blev jag sååååå besviken. Jag hade ju förvisso inte haft så ont innan men långa värkar. Men trodde jag skulle få hålla på hela natten. Thea tog ju 6h 27min från första känning tills hon va ute, Max 54 minuter så då satte jag som mål 2h 27min på denna, ett mellanting. Men på 65 minuter öppnade jag mig 6cm och ut kom en liten klimp. Men jag hade låååånga värkar och nästan inget uppehåll så jag trodde ju jag skulle gå av på mitten. Efteråt tyckte barnmorskorna nästan jag va lite för tuff och fräsch för att precis gått igenom en förlossning. Men nu ligger vi här, på familjeBB och i eftermiddag kommer Thea och Max och hälsar på sin bebis❤️
Å vi är stolta och lyckliga föräldrar!!

14 kommentarer:

  1. Grattis, vad kul!!! :)

    SvaraRadera
  2. Grattis än en gång <3 längtar till vi får träffa er o bebben <3
    Nu har jag spanat ;-)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack!! Haha hoppas du hittade vad du sökte så får ni komma en dag snart :-)

      Radera
  3. Grattis. Hälsa pappan oxå från Ola.

    SvaraRadera
  4. Så fort det gick=). Vad fick ni för en liten??

    SvaraRadera
  5. Grattis igen! Vilka fina bäbis fötter

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥