måndag 27 oktober 2014

SÖNDAG OCH MÅNDAG

Måndag... Första dagen Linus jobbar igen efter att Tuva föddes. Han har varit hemma i nästan 3v vilket har varit jätteskönt!!
Igår va vi i skogen några timmar, jag, Thea och Tuva gick en runda och sen lekte jag och Thea lite och hon grejade i skogen. Max och Linus tog Maister och gick in och släppte han så han jagade rådjur.
Sen åkte vi till pappa och hans sambo och fick kalops, sååå gott! Jag skulle gjort det den veckan Tuva föddes men det blev aldrig av, så det va perfekt att vi blev bjudna på det :-) Vi skulle lämna Thea hos dom för hon skulle sova över, det är ju höstlov nu så idag är de lediga.
Idag kör vi lite lugn morgon, Max spelar lite
Tuva myser
Å jag dricker kaffe! Inatt åt hon en gång i timmen så jag är inte superpigg ;-) Sen ska vi in och hämta läxböcker på skolan eftersom barnen va lediga i fredags med.
Önskar er en bra start på veckan!

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥