lördag 22 oktober 2016

HÄRLIG LÖRDAG

Jag va i säng vid 1 inatt, jag hade supertrevligt!! Hoppas de andra med hade det och inte bara fick skavsår i öronen..... ☺ Vid 5 vaknade jag och kunde inte somna om, men Tuva gjorde mig sällskap efter en stund så la vi oss i soffan och kollade på Pippi. Skönt att det va igår jag va iväg för nu har jag ändå hela helgen fri ;-)
Vi hämtade hem bilen som har en fungerande AC igen och Thea som sovit på fritids inatt. Sen städade vi undan här och sen gick barnen till grannarna på kalas.
Vi tog Tuva och Jäger och gick en runda. Hon älskar ju at vara ute och gå med hundarna♥
Å så fanns det ju vattenpölar längs vägen.....

Jag håller på och rensar kistan med Tuvas försmå kläder, när vi rensat hennes lådor så har kläderna bara hamnat i kistan men nu känner jag att jag behöver kistan till att samla för stora kläder i istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥