fredag 21 oktober 2016

DET VANKAS LITE PARTY

Den här hittade jag på campadre idag, jag kollar fortfarande efter en för jag tycker de är sååå fina ;-) Jag tror tyvärr inte denna går att ha blockljus i annars hade jag köpt den! Jag undrar bara vart jag ska ställa den....

Ikväll har vi aw med jobbet. De som vill ska träffas på puben i Osby. Jag fixade skjuss både dit och hem men tvekade för jag tyckte det va för sent att åka hem (det ääär inte sent) för jag tycker ju om att lägga mig "tidigt" och läsa. Men mannen tyckte jag skulle åka för "det handlar om EN kväll" men jag är en riktig hemmaråtta! Men nu ser jag fram emot det och det ska bli skoj :-) Jag och min arbetslagskollega ska käka pizza hemma hos henne först innan vi går vidare till puben.
Det passar bra för Thea ska sova över på fritids och mannen och sonen ska ha spelkväll :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥