torsdag 20 oktober 2016

KLONA MIG!

Nuuuu kan jag ta mig tiden att skriva lite.... Sitter i bilen påväg till Växjö för vi ska på föräldrautbildning. Nästa sista gången. När vi kommer tillbaks ska jag till vårdcentralen och ta några rör blod till njurdoktorn som jag ska träffa nästa vecka. Å sen har jag ett telefonmöte precis efter det men glömde såklart dom papperna hemma så de måste jag hämta så fort vi kommer från stan. Glömde ta min medicin med så just nu skulle jag behöva en penna och kladda ner allt som ska görs på handen. Jag glömmer ju hälften.
Bilen ska fixas en grej på imorn så vi måste först lämna dit extranycklen idag för att lämna bilen senare och så skulle den hem med imorn men det hinner vi nog inte för imorn är det väldigt tight om tid när vi slutat. Jag ska på aw i Osby och Thea ska sova på fritids... Jag känner att jag hade behövt klona mig just nu!
Här är en som tar livet med ro, som tur är! När vi kommer hem om dagarna så är det Pippi som ska pysslas om, hon måste ju med sitta säkert i bilen tex :-)

Just nu längtar jag efter att få julpynta för det ger mig ett inre lugn!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥