måndag 27 juni 2011

BARNSAKNAD

Det gör så ont i hjärtat när barnen ska åka och Max hänger sig snyftandes runt halsen mamma, jag älskar dig. En vecka är länge, men går som tur är hyfsat fort. Jag ska hämta de på söndag så de slipper upp i ottan på måndag och åka till dagis. Det är bara nästa vecka med sen har jag inte barnen på T R E veckor, det är länge!! Barnen har ingen aaaning om hur länge tre veckor är... Det kommer bli tufft!!

Å herrejises, nu ringde det precis en försäljare och pratade oavbrutet i två minuter, läste nog innantill. Jag fick inte en syl i vädret och hade jag fått det skulle jag sagt till henne hallå, spara rösten och försök med någon annan...

Nu är här alldeles tyst, ja, förutom Lotta på Liseberg som är på. Joppe är och hjälper sina föräldrar med halmen. Men han kommer nog om en timme. Funderar på och lägga mig och läsa. Somnar jag så gör det ju ingenting :-) Måste bara komma ihåg att ställa klockan. Jag kanske ska ta en liiiiten liten brieostbit först....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥