tisdag 14 juni 2011

ÖVAR MIG PÅ ATT GÅ

Hemma och käkar frukost innan jag ska bege mig av igen. Jag har varit hos sjukgymnasten och jag ska se om jag hittar ett inlägg till skorna som passar så jag ska kolla på Team Sportia nån dag. Men jag har blivit bättre på min gång sa han, ska bara öva lite till på att belasta foten rätt.
När jag stod i kassan så ringde doktorn då har han fått massa papper som vi ska fylla i, så dit ska jag på fredag. Han ville jag skulle komma på torsdag men då har jag nog lite andra saker för mig ;-)
Nu har jag gjort mig en stark latte, det gäller ju att va koncentrerad sen. Jag hatar att köra bil men det blir ju en hel del av det idag!! Sen hoppas jag att svägerskans rörtjänst har kommit så hon kan göra mig sällskap lite i stan.
Igår lekte vi att vi åkte tåg, vi skulle på semester.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥