tisdag 28 juni 2011

STRÅLANDE DAG

Vilken härlig dag/eftermiddag/kväll. Sååå skönt!! Jag somnade en timme ute sen så jag antar att jag får smörja lite efter duschen ;-)

Vi grillade kotletter till middag. Å så gjorde jag sallad på melon, jordgubbar, oliver, gurka, fetaost, brie mm. Å så grillade vi majs, mums mums


Sen begav vi oss ut och cyklade 1,7 mil. Skönt med lite motvind.


Nu ser det ut så här. En kopp te och nyheter.
Jag håller på och vädra i sovrummet och hoppas på liiite svalare inatt. Sen blir det en kall dusch. Eller kall och kall... Jag fryser ju så lätt så kallt för mig är nog rätt varmt för andra... En grej som jag inte fattar är att jag håller ju igång blodcirkulationen ändå fryser jag jämt. Nån annan som har någon bra förklaring? Undra hur det bli att komma i kärringåldern då lär jag väl svettas som en gris istället...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥