lördag 18 juni 2011

MOTIVERAD

Vilken tur att det bara är lördag, det kändes lite som söndag när jag vaknade :-) Min frukost bestod av smoothie och massor med vatten. Jag ska upp på bandet om en stund så det får bli riktig frukost sen. Hoppas det finns nåt på tv för det går lättare om det finns något att titta på samtidigt. Jag tycker det är mycket lättare att gå inne än ute, jag ställer hastigheten på 8km/h och hur lätt är det att hålla den takten ute? Det gäller att inte tappa koncentrationen för då hamnar jag för långt bak på bandet... Men idag ska det bli 1 timme iaf. Jag har gett mig fan på att den sista juli när vi åker, då ska jag ha gått ner två kilo!! Å jag tänker inte trixa med maten eller sluta äta godis!! Det får helt enkelt bli lite träning varje dag. Okej då, kanske liiite mindre godis men inget jag tänker utesluta!! Ne, nu är motivationen på topp. Bäst att utnyttja den innan den hamnar på is...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥