torsdag 25 augusti 2011

JAG SKA KÖPA TRÄNINGSKORT :-)

Jag va ute och sprang 7 km innan ikväll, gött, även om det va ganska varmt ute. Va ha vi annars gjort? Jag va tvungen o fråga Joppe... Eeehhh, jag har tittat på när han betalat räkningar och vattnat blommorna. Så det ha inte hänt så mkt. Men jag har bestämt mig!! Imorn ska jag och köpa ett träningskort :-) Det blir ett årskort på spinning. Måste plocka hem ett program för jag vill hitta passande lunchpass. Kanske 2-3 ggr i veckan? Det kommer bli bra.

Inatt är det helteckning på Smålandsposten så gissa om bilen kommer va öööööverfull.... Jag tycker det är fullt när det är veckoblad men nu är det många hundra extra hela tidningar. Jag få nog veta att jag lever ;-) Jag är glad om jag är hemma till 6.30 imornbitti. Men det gör ju inget, ska inte träffa A förrens på eftermiddan. Hon ska med mig och köpa träningskort :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥