fredag 19 augusti 2011

SKA JAG SE MIG SOM EN SPONSOR ÅT RALLYKILLARNA?

Tidigare ikväll hände en incident med rallykillarna, och det va väl tur i oturen då att lillebror ringde fel och hamnade hos mig istället för dit han skulle. Jag erbjöd mig att komma och låna ut min bil, men det löste sig sen ändå. Nu gick olyckan bra emot vad som kunde hänt!! Efter ett par timmar kom ett sms Ho . Får XXX låna din bil i morgon ? Du får ha hans under tiden ! Självklart lånar jag ut bilen!! Ska de missa sin rally bara för att det hänger på en bil??? Knappast!! Så nu har grabbarna varit här och hämtat bilen och lämnat en annan. (Max va överlycklig för att träffa morbror.) Nu har jag sponsrat med en bil med dragkrok + en bakaxel till rallybilen. Han hade kollat vad en dekal kostar, som man sätter på bilen, men det va ju ganska dyrt...
Någon som vet någon som gör billiga dekaler?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥