tisdag 23 augusti 2011

WOOHHAAA

De ja!! Men lite hjälp från en datanisse, över mail, så gick det minsann :-) Det kanske inte är den musiken jag vill ha men bättre än inget... Nu ska det minsann ut och springas :-) Dricker min celsius fast jag inte borde... Jag får ont i magen om jag springer en timme, om jag druckit celsius innan, men inte annars. Å så kluckar det i hela magen när jag springer... Men men, nu slinker den ner iallafall.
Det bästa med löpningen är att jag märker resultat :-) Jag har gått ner en jeansstorlek.... Eller, jag kan knäppa mina gamla jeans iallafall. Ska bara bli av med mina små handtag med. Men jag har ju några månader på mig så det är ingen brådska!! Fast jag kan ju inte komma och påstå att jag är överviktig heller för den delen. Har ett BMI på 20... Så jag strävar inte efter att gå ner utan bara ändra kroppsform ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥