söndag 14 augusti 2011

SÅÅÅ SKÖÖNT!!

Nu har jag precis joggat 1,1 mil med H, det är riktigt riktigt skönt!! Nu börjar jag kunna njuta av en joggingrunda, längta efter den och verkligen vilja ut!! Det blir varannan dag och jag har kommit in i rutinen på det, jag kommer köra tills snön kommer sen blir det inne på bandet.

Idag har det varit en lugn dag, städat och fixat. Barnen har fått känna på en hemmadag och det behöver de ibland. Så det har inte hänt nåt speciellt idag därav min frånvaro här. Nu ska jag kolla lite på tv innan det blir läggdags. Jag har ju börjat prenumerera på ToppHälsa och den kom i veckan så jag har liiite svårt att släppa den...



1 kommentar:

  1. Jag gillar också tidningen topp hälsa :) så himla mycket pepp i den

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥