torsdag 1 mars 2012

1 MARS




Jaha, då sitter jag åter här mitt i natta och käkar frukost. Sov en timme och sen kunde jag inte sova mer så jag har varit uppe och vägt/mätt mig. Nu blir det en stadig frukost för givetvis kom det sms om att tidningarna är sena inatt. Lägligt.

Jag ska sätta ihop ett träningsprogram som jag ska köra när jag vaknat. Idag får jag ställa klockan för träningen ska hinnas med innan jag hämtar barnen tidigare. Vi får nämligen besök från Alvesta. En gammal kompis till mig och hennes barn kommer och hälsar på :-) Tur jag har kakor i frysen så slipper jag stressa med det. Å så är det föräldrarmöte ikväll. Jag vet med andra ord vad jag ska göra hela dagen ;-)

Ha en bra 1 mars. Jag sa till Thea igår att imorn är det vårmånad. Jag vet och dagen idag finns egentligen inte, sa hon då :-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥