torsdag 8 mars 2012

HANNAH - VILKEN TJEJ!!




Här är Jonas från Chevrolet, Hannah Graaf Karyd och Liv.

Hemkommen och vilken mysig kväll. Men jag säger bara Hannah - vilken varm, go och mysig tjej!! Så himla närvarande och härlig. Men jag blev så förvånad, vi kom innanför dörren och gick mot Hannah så säger hon Hej Lotte och jag säger direkt Hur vet du det? Då säger hon Men jag läser ju din blogg! Haha, självaste Hannah Graaf läser här inne, det trodde ni inte va?
Jag har tagit många kort och ni ska få se imorn. Vi fick goodiebag och så va det utlottningar. Jag vann almanacka, rosa iphonelurar och handkräm. När jag går fram och ska hämta min vinst så säger Hannah Å det va Lotte som vann. Tänk att sitta och hålla koll på alla som läser ens egen blogg och sen komma ihåg namn och utseende på den personen... Imponerande :-)

Jag säger bara Tack för ikväll!!

2 kommentarer:

  1. Vad kul! GRattis! Tur att man inte är så känd :D

    SvaraRadera
  2. Instämmer helt med dig kära kusin, det var en toppen kväll:) Och Hanna var verkligen en underbar person:)

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥