onsdag 6 mars 2013

DET GÅR ÅT RÄTT HÅLL!

På bara de senaste 2 månaderna har jag fått kommentarer från flera håll "du ser mycket piggare ut, du ser gladare ut, du ÄR gladare" och ja, jag känner mig både piggare och gladare!! Senast igår sa både farmor och pappas sambo det och det känns skönt att det märks utåt med, inte bara inne i kroppen☺ De som jag umgås med regelbundet ser skillnaden! Farmor sa ändå att "ja, du va rätt illa ute där ett tag". Jag har fått tillbaka livslusten och allt känns BRA! Jag har blivit av med mitt nässpraysberoende och hur länge har jag inte varit beroende av det???? Jag har inte tagit en sömntablett på 2 månader. Jag sover bättre än någonsin! Har inte sovit så här bra på 5-6år faktiskt! Jag kan ha lite stökigt runt mig utan att få hysteriska utbrott! Jag kan ha uppehåll två dagar från träning utan att må skit. Men än är det ju en bit kvar, såklart, det vänder verkligen inte över en natt!! Det här har tagit år! Men jag känner stor skillnad!! Jag tackar kurator, doktor, försäkringskassa, vänner mm för all hjälp!! Jag va ju i Ljungby ett tag men ska fortsätta i Växjö men vet inte när. Fan, det går verkligen åt rätt håll!!!

Å en annan sak- när man inte mår bra märker man verkligen vilka vänner och familjemedlemmar som bryr sig om en och vilka man kan lita på♥ Dom som kan ta åt sig här är verkligen älskade!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥