måndag 25 mars 2013

VÅFFELDAGEN

Hej hopp!! Där kom helgen och försvann lika fort igen☺ I lördags hade vi vänner här, åt mat, spelade kort och umgicks helt enkelt☺ Madde och hennes F sov över här.
Madde är alltid glad, hon är den äldsta vännen som jag umgås med, henne har jag känt längst☺
Jag och Hanna har ju med känt varann ett tag.
 
Igår hade vi lovat att hjälpa till på jaktstigen i Häradsbäck så vi åkte iväg tidigt, men Madde och F klarade sig bra☺
Jag räknade poäng och visade upp på tavlan.
Här är ju han som bytte harlapparna haha
 
Det va ruggigt kallt i skuggan men när det va lite pauser sprang vi ut i solen, men ibland snöade det ju med så det va ett "roligt" väder... Efter 6,5 timmar ute åkte vi hem. Hämtade barnen på kvällen och då hörde pizzasugna vänner av sig. Så då åkte vi dit, käkade toscakaka och hemmagjord pizza. Sååå gott det är! Thea stannade kvar och sov över.

Idag är det ju måndag och träning. Det fick bli en celsius innan och energin va på topp!
Svettig och dan ska jag nu hoppa i duschen för jag tro Thea och familjen hon sov över hos kommer snart. Då blir det våfflor på våffeldagen☺ Ikväll tror jag det blir en liten löprunda, vädret ser väldigt lockande ut!!

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥