tisdag 19 mars 2013

TISDAG

Min tanke va ju att hälsa på lilla farmor idag, men läste om oväder med massa snö så jag tänkte jag kunde ta farmor en annan dag då. Innan vi somnade frågade jag Linus flera gånger "har det börjat snöa än" men ne det va lugnt. Imorse vågade jag knappt öppna persiennerna för jag trodde ju jag skulle få en chock. Å det fick jag!! Inte en snöflinga syntes ju till.... hallåååå.
Å det är ju skönt, så länge vi slipper snön, men jag tror tyvärr inte sista snön kommit på gräsmattan än innan sommaren kommer :-(
Äsch, jag vänder röven till och skiter i vädret☺
 
Jag passar lilla W just nu istället men hon har sovit sen hon kom. Tänk om jag ska nypa henne lite i tårna så hon vaknar haha. Nedå, hon vaknar så småningom, jag är mer orolig över hundarna som är på rummet och det är väääldigt tyst. Bara han inte biter itu sänglampesladden igen!! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥