torsdag 2 maj 2013

2 MAJ 2013

Igår la vi oss så tidigt att strax efter 5 vaknade jag och va hur pigg som helst☺ Det ser ju ut att bli ännu en strålande dag! Igår åkte vi ut till skogen, ett nytt ställe som jag inte ens visste fanns. Linus har mer koll eftersom han suttit på pass där ute☺
Jäger blev totalt överlycklig av att få bada! Han simmade runt runt och sprang i hela tiden. Maister va inte lika förtjust i vattnet haha.
Maister tyckte Jäger va tråkig som bara ville simma....
Vi såg ett par bockar när vi körde hem, va ju bara tvugna att stanna och kika lite.
När vi kom hem igen så låg vi på baksidan ett par timmar, så hiiimla härligt väder! På kvällen åkte vi bort till kompisar och grillade.
Nu är Celsiusen nere och jag ska springa en runda. Det va en som sett mig springa i tisdags och han hade sagt "det va ingen motion, det va fullt sken" och det lät ju lite kul☺ Men idag blir det i normaltempo och förhoppningsvis lite längre.
 
I eftermiddag har jag en tid i Växjö så då måste jag köra dit men ska hem direkt efter för vi ska till banken ikväll med. Spännande.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥