tisdag 1 oktober 2013

1 OKTOBER

Jag har satt mig i soffan med korsordet, tänt en brasa och bara njuter! Imorse va jag hos doktorn och efter det körde jag upp till spåret och sprang en sväng, jag hade Maister med mig.
Om en stund ska jag in igen och träffa lägenhetsköparen på banken. Får man säga så, men sen slipper jag träffa henne mer... Haha Linus blev skitsur på henne igår så det är nog tur inte han ska med sen ;-) Efter det ska jag bort till en vän och hennes barn. 
Igår lärde jag barnen Monopol, de älskade det!! Å jag gör med det så det lär bli fler gånger vi spelar ;-)
Här ute i skogen har någon sågat ut gubbar och gummor i träden och klätt på de kläder :-)
Igår sa vi hejdå till lägenheten! Rabarberna flyttade med oss ut på landet :-)
Tänk att det är oktober nu... Jakten drar igång på allvar så på lördag ska vi ut bland grevarna. Jag har lovat vänner att visa kort på hur de klär sig, så jag ska fota de i smyyyyyg haha. Jag kan fortfarande inte fatta att de jagar i slips och trekvartsbyxor!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥