tisdag 22 oktober 2013

TISDAG

En bild från Ölands Djurpark när vi va där sist, söta björnarna♥
 
Morn morn, här stirras rundor för fullt, barnen är lämnade vid bussen och är i skolan, hunden är på rymmen och jag ska snart åka..... Ska åka en timme tidigare för jag ska ta mina blodprover en stund innan jag ska jobba. Å börjar bli aningens stressad över att hundf'*n inte vill komma när jag ropar!
 
Igår va Madde och hennes dotter här, de kom när jag hämtat barnen från skolan, hämtade direkt när de slutat. Så roligt när vi väl ses, det är en bit så det blir ju inte så ofta ändå. Saknar de redan☺
 
Max blev jättenöjd med sitt rum men jag ska göra det klart nästa vecka, han vill ha vita stora stjärnor på den grå väggen så det ska jag fixa till. Det ska bli riktigt mysigt, måste hitta några gardiner som passar där sen med.
 
Lillebror va här igår och kollade till alla eluttagen, bra med syskon♥ Å barnen va överlyckliga att de fick visa morbror sina kaniner☺

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥