onsdag 2 oktober 2013

MÅLA, TAPETSERA OCH MÅLA...

Nu tar vi kväll!! Det har varit effektivitet här i eftermiddag/kväll! 
Jag körde till farmor och Pepsi imorse. Den lille kelgrisen❤️ Pälsen är på utväxt och han är jättemjuka och fin.
Va inom pappas sambo med innan jag stack hem. Hann med en kopp kaffe iallafall ;-) När jag kom hem hann jag ställa iordning lite där uppe innan B och barnen kom. "Vi" började tapetsera och hon fortsatte, jag skjutsade och hämtade hennes barn ett par gånger under tiden ;-) 
Va inne och köpte färg, det blev inte svart.... Men ska börja måla imorn eller på fredag. Imorn är det fullt upp, först jobb och sen föräldrarmöte.
Jag och I började måla, det skulle bli pigtittaren och byrån först men det blev visst ett lager (eller 3) på bordet med... Råkade ösa ut färgburken över bordet men det löste sig ;-)
Några lager till och det kommer bli fint!
Jag kommer fixa på barnens rum de veckorna som inte barnen är här. De är med och bestämmer hur de vill ha det men jag vill umgås med de när de är här, så fixar jag den andra veckan! Nu är det Theas rum som ska bli klart till söndagkväll. Är det tänkt...

Nu blir det sen middag, dusch och i säng!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥