onsdag 27 augusti 2014

LITE NYTT TILL BEBISRUMMET

Igår va vi i Växjö för Linus hade ett ärende. Perfekt! Jag va inne på Hemtex och hittade så mysiga kuddar☺ Tur de hade klubbdagar så då är det 25% på allt.
 Det är de kuddarna i mitten jag köpte där, riktigt mjuka och goa.
Jag vill ha meeer kuddar så det kommer fyllas på efter hand när jag hittar de som passar in. Vi bar ner Max säng i bebisrummet så fick Max en stor säng. Så detta får bli som en soffa under tiden. Filten fick bebisen av vänners mamma.
En "chabby"lampa har kommit upp med. Jag tycker den är så söt men i minsta laget till det stora rummet.....
Ju mer tiden går desto mer längtar vi efter bebisen - allihop! Så mysigt det ska bli!! Vi kommer ha de perfekta små babyvakterna här hemma♥
 Fick en babybox igår med lite olika saker i, blandannat denna lilla mössan. Så söt☺
 Denna lilla korgen fick med följa med hem så nu ska vi bli bättre på att samla ihop våra räkningar....

1 kommentar:

Tack för att du lämnar ett avstamp♥