onsdag 10 maj 2017

ÄLSKLINGSDOFT

Jag somnade gott under nattningen igår och sov i Tuvas säng 1.5 timme. Det var ju i och för sig skönt med lite extra sömn när det är väldigt tidigt idag men jag hade ingen kväll....

Nu är vi inne på halva veckan och idag är min tidiga dag. Jag har ett telefonmöte på morgonen och i eftermiddag är det ett möte här hemma.
Igår hämtade jag ut mitt paket, innan hade jag LA Brukets linnevatten Lavendel när jag städade och så köpte jag en sån här flaska till tvätten för jag älskar doften! Det luktade otroligt gott i hela huset när tvätten hängde på tork men så fort tvätten var torr så luktade den inte någonting. Då testade jag att ha flaskan när jag städade så nu kommer jag inte byta ut den!! Det luktar sååå gott😊 Å den håller i evigheter.

Nehe bäst att göra mig redo att åka, klockan är ju snart halv 6...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥