måndag 8 juni 2020

LÄNGESEN

Oj, nu blev det ju väldigt längesen jag skrev... Här går det lite upp och ner med huvudvärken så förra veckan gick det helt ok att jobba men idag var det lite kämpigare. Jag har fått en tid där jag ska prata med neurokirurgen i Lund iallafall så får vi se vad han säger.
Thea har fått sitt moppekörkort så hon är lycklig. Vilken frihet att kunna köra iväg själv ifall hon vill göra något. Hon fick för sig att måla om sitt rum så hon körde och köpte grejer själv och så satte hon igång att måla, det blev jättefint🙂
Tuva gillar blommor så det är hon ofta ute och plockar till mig.

I lördags träffades vi några jobbarkompisar hos en som bor vid Lursjön och det var väldigt trevligt. Vi hade knytkalas och åt väldigt gott.
Jag testade hennes spegel😉
Igår var vi ute i skogen och jag hade en liten tiger med mig som gick på upptäcktsfärd.

3 kommentarer:

  1. Grattis till moppekortet! En frihet för henne att ta sig framåt i livet.
    Inget vidare med huvudvärken ingen som kan klura ut vad det är som gör det. Det är väl så härligt i skogen och en cool liten tiger.
    Var rädda om er/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nä de pratar om stress med men jag avvaktar och ser vad doktorn har att säga :)

      Radera
  2. Äntligen 🥰
    Du jag har väntat på dig här!!
    Grattis världens bästa Thea till körkortet 👍😊
    Var rädd om dig Lotte och bra du får komma till Lund! De är fantastiska 💓
    Kram till er alla

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥