tisdag 2 juni 2020

SOLIGA DAGAR

Vilken fantastiskt skön ledighet vi har haft🌞 Det gav verkligen mersmak inför semestern med värme och fix ute. Linus sågade ner en massa buskar och småträd på baksidan som vi sen lastade upp på släpet vi har till gräsklipparen, Oliver kämpade och slet och tyckte det var superkul. Efter det tog han fram sitt eget motorsåg och har gått ute i 2 dagar och sågat "träd". Han är väldigt bra på att greja och leka själv🙂
I lördags var vi hos ett par vänner och åt gudomligt god mat och sen hjälpte Oliver till med efterrätten.

På morsdag blev jag rejält uppvaktad, jag fick välja vad jag ville ha till frukost och fick goemackor
Rostade mackor med ägg, bacon, sallad, majonnäs och brieost.
Sen fick jag airpods att ha när jag tränar som inte ramlar väck. Perfekt nu när mina hörlurar gick sönder. Sen fick jag välja mat och jag älskar mannens lasagne så det fick det bli. Å äppelpaj.

Igår var förskolan stängd för de små så då tog jag ledigt och vi hade det helt fantastiskt i solen. Mamma var här en sväng och vi va ute och gick, Tuva cyklade. Men vädret som va igår och halva dagen idag gav verkligen mersmak till semestern. Sen åskade det tydligen för fullt i eftermiddag men det missade jag haha. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥