söndag 21 juli 2024

GOA SOMMARDAGAR

Vilka 2 otroligt fina dagar vi fått här nu med sol och värme. Igår hjälpte mannen min kusin med höet så jag och barnen körde ut till sjön så de fick bada. Det var ingen vidare värme i sjön men barnen badade och jag satt på bryggan och höll koll. Idag åkte vi till badet allihop och när mannen badade så kunde jag sitta i min stol i vattenkanten och lösa lite korsord medans jag plaskade med fötterna🙂 Det kom två kompisar till barnen så då blev det livat i sjön😂
Jag vill ju gärna ha lite rörelse med kroppen varje dag så jag hoppade av och gick de sista 9km hem. 
Igår morse ställde jag klockan för att springa ett intervallpass live. Det blev 11 goa kilometer innan den värsta värmen kom men det var tillräckligt svettigt😅
Min lilla Diesel var kelen, tänk att hon blir 16år i höst❤️

2 kommentarer:

  1. Åh ja det har varit en strålande varm helg men jag gillar det, springer inte så flitigt som du gör, beundrar din glöd för det. Idag regnar det hos oss, men det är bra det också, variationen är perfekt. Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja när de där dagarna kommer med regn och mulet emellanåt så kan det vara väldigt skönt. Men jag önskar liiiite fler soldagar.

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥