fredag 26 januari 2024

INTERVALLER I MÖRKER

Igårkväll var det dags för ett livepass med Lets Run som de hade gratis i sitt samarbete med Idre fjällmara. Vi körde mina favorit intervaller. 30-20-10, joggade i 30 sek ökade i 20 sek och kutade i 10 sek. Sen började det om på nya 30 sek direkt. Efter 5st 30-20-10 var det 2 min vila i gång/lugn jogg. Sen körde vi 2st såna omgångar till. Det var totalt kolmörkt här i skogarna förutom månen som lös igenom ibland. Både jag och Sune hade reflexer och jag hade pannlampa och det gick lite fortare än vanligt för jag gillar inte att springa i mörker. Jag vill ju gärna se var jag sätter fötterna😉 Detta var perfekt för både Sune och mig för han var rätt busig och rastlös när vi kom hem och jag behövde rensa huvudet efter gårdagens stress.

Men hörni - veckans bästa dag är här❤️

1 kommentar:

  1. Nä skulle aldrig våga springa i mörker visserligen har du hund med dig. Tycker det händer för mycket.
    Var rädd om dig och trevlig helg/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥