tisdag 2 januari 2024

NYÅR

Hej och god fortsättning🙂 Hoppas ni hade en bra nyår! Vi var ute hos vänner och hade det väldigt trevligt.
Välkomstdrink som var lite väl stark men med mera sockerdricka i var den riktigt god.
Jag gjorde efterrätten som jag aldrig ätit innan men den va såååå god! Den ska jag göra fler gånger.
Vi var ute och tittade på himlen vid tolvslaget och såg raketerna på långt håll och vi tände tomtebloss. Vi såg skuggorna efter hästarna som sprang när det small.
Sen körde vi hem ganska omgående, vi är trötta av oss😉
Igår hade vi en lugn dag, gick en runda och slappade. Sen åkte vi till min kusin och åt hemmagjord pizza.
Vi gjorde 3 olika sorters, det är ju så gott med hemmagjorda.
Idag har vi varit ute och kört lite snowracer för det kom ju lite snö inatt. Imorn kommer det nog mer…
När vi kom in blev den här bortskämda hunden nerbäddad😂

Nu ska jag springa 15km och hämta bilen som varit på verkstad

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥