söndag 31 december 2023

GOTT NYTT ÅR

Årets sista dag är här och jag hade ställt klockan för 8.30 var det dags för ett livepass med intervaller. Fifan det var riktigt jobbigt, en stege på 5 min, 4 min, 3 min, 2 min, 1 min och sist 30 sek. 3 minutaren var värst och hade jag inte haft pepp i lurarna hade jag gett upp efter 1,5 minut! Jäkligt jobbigt under tiden men såååå skönt efteråt!
Det var mörkt när jag gav mig ut men ljust när jag kom hem. Det var årets sista mil! Jag kollade min statistik och detta året har jag sprungit/gått 2 496,9 km och förra året
1 942,4 km. 
Hoppas ni får en fin nyår med god mat. Vi är 3 familjer som firar ihop och Oliver går i samma klass med en kille i varje familj, det visste vi inte förr när vi började fira ihop🙂 Jag ska fixa efterrätten idag och jag hoppas den är god, den ser god ut på bild iallafall😉
Nu är det dags att ta tag i att börja fixa mig, jag ska skjutsa iväg Thea innan vi ska åka. 
          GOTT NYTT ÅR 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥