torsdag 28 december 2023

FRISKA IGEN

Idag mår alla bra igen🙂 Jag åkte på feber med igår men imorse var den borta, skönt! Jag och barnen håller oss hemma iallafall.
Jag fick ett paket i brevlådan idag och det var en likadan present som jag gav mannen i julklapp… började kolla lite i historiken och då har jag köpt dubbla men från olika ställen! Jag försökte få kontakt med dom jag fick paketet av idag men den mejlen funkar tydligen inte som står på deras hemsida… Sen vill de ha 159kr i frakt! Jag kan nog skicka det från Willys med billigare frakt och lägga ett meddelande i paketet att jag redan betalt det. Funderade först på att ge Max det i födelsedag men han kan ju lika gärna låna mannens.

Jag sitter och kollar efter efterrätt till nyår, hittar mycket gott så jag har svårt att välja. Får kika vidare jag har ju ändå någon dag på mig🙂
Tuva fick ett kit där hon gör olika slajm i julklapp. Hon kan sitta och pyssla hur länge som helst.
Igår blev det pruttslajm.
Imorse hade det kommit snö men det regnade bort igen under dagen. Vi hann ut och leka lite i skogen.
Vi kom precis på att vi inte har ätit sedan frukost men mannen skrev han är påväg hem från jakten så han fixar när han kommer hem😉

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥