lördag 16 december 2023

LÖRDAG

Äntligen kan jag bara lägga mig i soffan, jag har haft fullt ös sen jag steg upp. Tuva hade sin kompis här, jag och Sune sprang 1 mil innan vi fixade våfflor. Nu är Tuva hemma hos kompisen och jag lämnade de där när jag skulle in och handla. Sen ska jag hämta henne ikväll när jag kör Thea till en fest.
Nu när det är så milt ute så var det ju inget annat än gegga vi sprang i så jag vet inte vem av oss som var skitigast.
Men idag gick rundan helt okej, vi kom mitt i en jakt idag med. Vi såg ingen men hunden drev precis parallellt med oss där vi sprang.
Vi fick chokladtomtar på jobbet och vi konstaterade att de är med GDPR där inga ansikten får synas😅
Nu ska jag passa på att vila lite innan nästa tvätt ska hängas upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tack för att du lämnar ett avstamp♥