lördag 9 december 2023

TRÄNING - MÅR SKIT

Här sitter jag hos min kusin och har mått skit. Jag skulle ju springa hit men min mage ville inte alls…. Jag sprang 6km sen fick jag gå resten och jag fick sån magknip! Mannen sa ändå att jag borde inte göra det för jag mår ju så dåligt efter men jo, jag skulle! Sprang 6 och gick 9 i väldigt rask takt. Men jag frös så jag skakade och jag kunde verkligen inte gå fortare😂 Det tog ett tag innan jag tinade upp i duschen och sen började jag kallsvettas och spy. I med lite chips sen är det som vanligt igen. Märkligt!
Denna smakade vi igår och den är riktigt god, den kommer jag köpa hem fler gånger.
Nu dricker jag och Natalie bubbel och strax är pizzan klar. Mys!
Imorse bakade vi nya lussekatter eftersom de vi gjorde förra veckan inte blev så bra… men dagens är riktigt goda.

2 kommentarer:

  1. Kan ha med IBS och göra jag mår ofta lätt illa och det är så drygt. Du får inte ta ut dig för mycket med och springa, tänk på lagom är bäst. Må väl/MH

    SvaraRadera
    Svar
    1. Haha ja men jag vet ju aldrig när lagom är bäst, det är ju tydligen olika ;) Antar att det har med magen att göra. Det går bäst om jag äter chips direkt efteråt när jag sprungit längre.

      Radera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥