söndag 14 januari 2024

SKRIDSKOÅKNING

Vilken helg vi haft, igår åkte vi skridskor på en sjö utanför Häradsbäck. På somrarna badar vi där och på vintern åker vi skridskor, om vädret tillåter. Det snöade en hel del när vi kom dit, det blev till att skotta i motvind typ… 
Så himla kul, Tuva hade en kompis med sig som kunde åka. Tuva har med blivit bättre och Oliver sa jag ramlar ju inte hela tiden så han var med glad.
Grillpaus❤️
Vi åkte i 1,5 timme sen ville inte Oliver mer. Jag bytte om till löparkläder så hoppade jag av 9km hemifrån och sprang sista biten.
Idag åkte jag med in till byn när Oliver skulle träna innebandy så sprang jag en extrarunda och sen hem så då blev det 11km. 

1 kommentar:

  1. Du är helt otroligt på springa tös. Halka inte i snön bara. Såg mysigt med skridskoåkning. Men jag tycker det är för kallt nu, men det kan man ju inte ändra på vi har ju rejäl vinter i alla fall. Må väl/MH

    SvaraRadera

Tack för att du lämnar ett avstamp♥